خرید سازمانی یا خرید عمده محصولات اردیبهشت
۳۰ درصد
سفارش بالای ۷ میلیون تومان
کد تخفیف خرید سازمانی : ordy30
سررسید عمده
خرید عمده یا خرید سازمانی به خریدی گفته می شود که به دو دلیل انجام میشود یک نیازهای داخلی سازمان و دو تامین مواد یا نیازهای زنجیره تامین.
خریدهایی که برای نیازهای داخلی سازمان انجام میشود به سه قسمت تقسیم میشود.
- خرید های عمده همسو برای کارکرد سازمان مثل میز و صندلی و سیستم و ... تا تامین زیر ساخت های لازم کسب و کار.
- خریدهایی برای حال بهتر و رضایت شغلی کارکنان.
- خریدهایی که به عنوان هدیه به مخاطبین کسب و کار داده میشود.
در این نوشته بیشتر به خرید های عمده ای که برای نیازهای داخلی سازمان است و برای حال بهتر و رضایت شغلی کارکنان است و همچنین خریدهایی که به عنوان هدیه به مخاطبین کسب و کار داده می شود میپردازیم و سعی میکنیم شما را با روش های انتخاب و تهیه این گونه از محصولات آشنا کنیم.
معیارهای انتخاب محصول خرید عمده یا سازمانی
- انتخاب محصول در هر دو مورد نیاز کارکنان یا هدیه به مخاطبین باید متناسب با موضوع محصول و تولید شما باشد به خصوص طراحی یا محتوای محصول
- کیفیت محصول از نظر ساخت و طراحی به گونهای باشد که در حد کیفیت محصولات کسب و کار شما و بالاتر باشد.
- کاملا مصرفی و کوتاه مصرف نباشد و بتواند تا مدتی در ذهن و ذائقه مخاطب بماند و یادآور شما باشد.
- بتواند سفیری باشد برای همنشینان و اطرافیان مخاطب کسب و کار شما و در واقع جذاب و خواستنی باشد.
- اختصاصی بودن محصول میتواند در رضایت کارکنان یا مخاطب بسیار موثر باشد.
محصولات اردیبهشت
یکی از پر کاربردترین محصول هایی که این قابلیت ها را دارد لوازم التحریر است که می تواند طیف وسیعی از مخاطبین را پوشش دهد و بسیار زیبا و جذاب است و به همهی کسب و کارها رنگ و جذابیت می بخشد.
خرید های عمده سازمانی اینگونه اگر با چاشنی احساس، افکار و نوستالژی مخاطب هم همراه باشد و بتواند علایق مخاطب را درگیر کند به شدت در بالا بردن رضایت مخاطب تاثیرگذار است.
ایجاد حس در محصول، هنرمندی است که به سادگی از کوره تولید بیرون نمیآید و چند هنر را همزمان می طلبد و همین هنرمندی است که باعث میشود از بعضی خریدهایمان تا آخر عمر لذت میبریم و نسل در نسل تاثیرگذار است و بعضی خریدها برایمان با برکت است. و حتی اگر با خود تولید کننده ها هم کلام شویم از بعضی محصولات خود بیشتر رضایت دارند و حتی نمیدانند چرا آنها را بیشتر دوست دارند.
خریدی که یک مجموعه مثل شرکت ، سازمان، نهاد، مدرسه ، یا... به صورت کلی و متناسب با نیاز خود انجام می دهند. و به دو صورت اتفاق میافتد.
۱. خرید بدون هیچگونه تغییر در محتوا و فرم محصول
۲. به صورت اختصاصی در محتوا یا فرم.
خرید های عمده بدون تغییر محصول
خرید های عمده ای که برای نیازهای داخلی سازمان انجام میگیرد معمولا بدون هیچگونه تغییر در محتوا و فرم انجام میگیرد چون تغییر در محتوا و فرم نیازمند هماهنکی های زیادی است ضمن اینکه هزینه بر و در سفارشهای با تعداد پایین قیمت محصول افزایش قابل ملاحظهای مییابد و زمان را هم زیاد می کند و ما معمولا عجله داریم. البته راه حلهایی وجود دارد تا بتوان بدون تغییر در محصول احساس سفارشی بودن را ایجاد کرد مثل الحاقات به سفارش یا در بسته بندی یا باندل کردن چند محصول و ایجاد ارتباط بین آنها یا روشهای دیگر که باید در زمان سفارش متناسب با شرایط مطرح کرد و به توافق رسید.
لازم به ذکر است خریدهای همکاران فروشگاهی هم معمولا در دسته بدون تغییر قرار میگیرد.
میزان تخفیف در خرید سازمانی یا عمده
خریدهایی که به صورت عمده و یا خرد انجام میشود معمولا خواستار تخفیف سازمانی هستند و میزان تخفیف وابسته به تعداد است.
در حالت اول میزان سفارش در تخفیف موثر است خریدهای زیر ۳ میلیون شامل تخفیف نمی شوند و در سال ۱۴۰۲ به صورت زیر سفارش های سازمانی را پذیرا هستیم.
- سفارش بالای ۷ میلیون ۳۰ درصد تخفیف (ordy30)
خریدهای اختصاصی از اردیبهشت
خرید های اختصاصی عمده به شدت به تعداد و محتوا بستگی دارد و باید تغییرات و کارهای اختصاصی تعریف شود و تفاهم شکل بگیرد. هزینههای اختصاصی در نظر گرفته میشود و متناسب با میزان درخواست توافق با اردیبهشت شکل میگیرد.
سازمان ها و مجموعه هایی که مخاطبین اصلی خرید عمده یا سازمانی هستند
- فروشگاه های کتاب و لوازم التحریر
- مدارس و مراکز آموزشی
- دانشگاه ها
- استارت آپ ها
- شرکت ها و سازمانهایی که خودشان یا مخاطب آنها نوجوانان و یا جوانان هستند.
- مجموعه هایی که بدنبال ایجاد نشاط و انرژی و احساس جوانی و عشق هستند.
- گالری ها و فروشگاه های کالاهای هنری
- کافه کتاب ها
در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل به شبکه های مجازی شماره ۰۹۱۰۰۱۶۴۹۴۵ پیام دهید یا فرم زیر را پر نمایید.